OMD będzie szerzej pracować dla właściciela Providenta
Firma finansowa IPF Digital (m.in. hapipożyczki) rozstrzygnęła przetarg na koordynację swoich działań mediowych w krajach bałtyckich. W wyniku tego postępowania rolę HUB-u powierzono agencji OMD Group.
Oznacza to rozszerzenie dotychczasowej współpracy IPF z agencją, która od 2013 roku obsługuje należącą do klienta markę Provident.
- W przetargu, do którego zostały zaproszone wszystkie wiodące w krajach bałtyckich domy mediowe OMD wyróżniło się zarówno świetną znajomością lokalnej perspektywy i efektywnością planowania, jak i strategicznymi oraz organizacyjnymi kompetencjami warszawskiego oddziału – komentuje Magdalena Tuczyńska, global marketing activation manager w IPF Digital.
Współpraca pomiędzy OMD Group a IPF Digital ma charakter długoterminowy i obejmuje: koordynację planowania i zakupu mediów na rynkach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia), strategiczne wsparcie rozwoju biznesowego marek Credit24 i Creditea oraz kompleksową obsługę analityczno-badawczą. Równolegle agencja nadal pełni rolę partnera mediowego marki Provident.
IPF Digital to firma zapewniająca rozwiązania kredytowe online, klientom detalicznym z 6 krajów na świecie. Swoją ofertą dociera do odbiorców z Estonii, Łotwy, Litwy, Czech, Australii i Meksyku. Liczba klientów korzystających z usług finansowych firmy przekroczyła już 300 000 osób. Pożyczki oferowane są metodą on-line, a także za pośrednictwem partnerów dystrybucyjnych.
Dołącz do dyskusji: OMD będzie szerzej pracować dla właściciela Providenta