Ofensywa reklamowa radia TOK FM
1 kwietnia rozpoczyna się nowa kampania wizerunkowa radia TOK FM,ukazująca poszczególne programy stacji w satyrycznym ujęciuAndrzeja Czeczota.
Reklamy radia TOK FM, które będą się ukazywać od 1 kwietnia,prezentują pasma i audycje, pojawiające się na co dzień na anteniestacji - m.in. "Poranek Radia TOK FM", "E.K.G Ekonomia KapitałGospodarka", "Kochaj się długo i zdrowo" i "Popołudnie Radia TOKFM". Każdy z programów przedstawiony został w artystycznej wizjirysunków Andrzeja Czeczota. Na reklamach znajdą się ponadtoinformacje o czasie emisji danej audycji, a także logo stacji iczęstotliwości radia w 10 miastach nadawania.
Pomysłodawcą kampanii jest współpracujący z radiem artdirectorPiotr Kulawczuk. Nowe reklamy radia TOK FM ukażą się w prasie("Polityka", "Forum", "Gazeta Wyborczej" i "Metro") oraz nanośnikach reklamy zewnętrznej AMS.
Media zaplanował dział promocji radia TOK FM.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa radia TOK FM