Ofensywa reklamowa Multikina
Z okazji przypadających w tym roku dziesiątych urodzin sieci Multikino przygotowano wielką kampanią wizerunkową.
W tym roku sieć Multino zamierza istotnie zwiększyć nakłady na reklamę.
- Wydatki reklamowe tegoroczne będą znacznie wyższe niż w roku ubiegłym, ten rok jest bardzo ważny dla marki. Multikino kończy 10 lat, planujemy otworzenie 5 nowych kin (Złote Tarasy W-wa, Stary Browar Poznań, dwa kina we Wrocławiu i jedno w Rybniku) – powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Edyta Pawłowicz, kierownik ds. marketingu Multikina.
- Między innymi dlatego początek roku zaczął się kampanią wizerunkową: zabawną, świeżą, przewrotną, na luzie i z przymrużeniem oka. To kampania, która pasuje do Multikina i na pewno spodoba się nie tylko naszej stałej publiczności - dodała Edyta Pawłowicz.
Kampania, która skierowana jest do grupy docelowej 15-30lat, mieszkańcy dużych miast, obejmie swym zasięgiem wszystkie najważniejsze nośniki reklamowe.
Spoty pojawią się w TVN, TVN 24, MTV, 4funTV oraz kinach sieci Multikino. Cztery 10 sekundowe spoty będzie można usłyszeć w RMF FM, Eska, ZET, Roxy, Wawa - materiały reklamowe pojawią także w prasie: Gazeta Wyborcza, Przekrój, Playboy, Cosmopolitan, Joy, Glamour, Avanti, Logo, Aktivist, Dlaczego, Metro, Metropol, Hot Magazine, Echo Miasta.
Kampania swym zasięgiem obejmie również outdoor (megaboardy, siatki wielkoformatowe, citylighty, metro warszawskie, banery na kinach sieci Multikino), ambient (autobusy, tramwaje, taksówki, przystanki autobusowe, fasady (wejścia) kin sieci Multikino) oraz internet (Onet, Interia, http://www.idzdokina.pl/ oraz mailing).
Kampania, która jest dodatkowo wspierana mediami lokalnymi, rozpoczęła się 2 stycznia i potrwa do końca lutego.
Outdoor zaplanował Starcom, pozostałe media we własnym zakresie zakupiło Multikino. Kreację przygotowała agencja Take Five.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa Multikina