SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa portalu thenews

W sobotę, 1 grudnia br. ruszyła kampania reklamowa thenews.pl -nowego portalu informacyjnego w języku angielskim Polskiego Radiadla Zagranicy. Potrwa dwa tygodnie, do 15 grudnia.

Kampania ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest zwrócenieuwagi osób anglojęzycznych na istnienie portalu i zachęcenie ich dokorzystania z thenews.pl. Hasło kampanii: "Just news - no comment"ma podkreślić wiarygodność portalu.

Kampania obejmie głównie reklamę zewnętrzną: citylighty naterenie Warszawy oraz billboardy w metrze. Ukazały się takżereklamy w "Polityce" oraz "Rzeczpospolitej".

Polskie Radio opracowało kreację i zaplanowało media.

Za przygotowanie wiadomości o Polsce w języku angielskim dlathenews.pl odpowiedzialna jest Redakcja Angielska Polskiego Radiadla Zagranicy. Portal prezentuje informacje o polityce, biznesie,stosunkach międzynarodowych, kulturze i sporcie.

thenews.pl to jedyny anglojęzyczny portal informacyjny w Polsce,który udostępnia wszystkie wiadomości dla użytkowników bezpłatnie,bez konieczności rejestracji i logowania się (w tym także dostęp doarchiwum). Skierowany jest do wszystkich, którzy szukająaktualności o naszym kraju w języku angielskim: zagranicznychdziennikarzy zajmujących się Polską, tematyką wschodnioeuropejskąoraz tematyką unijną w kontekście nowych państw członkowskich,zagranicznych dyplomatów i biznesmenów zainteresowanych Polską,potencjalnych reklamodawców zainteresowanych promowaniem się naportalu thenews.pl, wszystkich osób zainteresowanych sytuacją wPolsce.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa portalu thenews

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl