Ofensywa portalu thenews
W sobotę, 1 grudnia br. ruszyła kampania reklamowa thenews.pl -nowego portalu informacyjnego w języku angielskim Polskiego Radiadla Zagranicy. Potrwa dwa tygodnie, do 15 grudnia.
Kampania ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest zwrócenieuwagi osób anglojęzycznych na istnienie portalu i zachęcenie ich dokorzystania z thenews.pl. Hasło kampanii: "Just news - no comment"ma podkreślić wiarygodność portalu.
Kampania obejmie głównie reklamę zewnętrzną: citylighty naterenie Warszawy oraz billboardy w metrze. Ukazały się takżereklamy w "Polityce" oraz "Rzeczpospolitej".
Polskie Radio opracowało kreację i zaplanowało media.
Za przygotowanie wiadomości o Polsce w języku angielskim dlathenews.pl odpowiedzialna jest Redakcja Angielska Polskiego Radiadla Zagranicy. Portal prezentuje informacje o polityce, biznesie,stosunkach międzynarodowych, kulturze i sporcie.
thenews.pl to jedyny anglojęzyczny portal informacyjny w Polsce,który udostępnia wszystkie wiadomości dla użytkowników bezpłatnie,bez konieczności rejestracji i logowania się (w tym także dostęp doarchiwum). Skierowany jest do wszystkich, którzy szukająaktualności o naszym kraju w języku angielskim: zagranicznychdziennikarzy zajmujących się Polską, tematyką wschodnioeuropejskąoraz tematyką unijną w kontekście nowych państw członkowskich,zagranicznych dyplomatów i biznesmenów zainteresowanych Polską,potencjalnych reklamodawców zainteresowanych promowaniem się naportalu thenews.pl, wszystkich osób zainteresowanych sytuacją wPolsce.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa portalu thenews