„Odkryj ten smak!” w kampanii Ramy Aero
Wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca na rynek margarynę Rama Aero (Unilever Polska). Za przygotowanie i realizację akcji, trwającej pod hasłem „Odkryj ten smak!”, odpowiadają firmy 180heartbeats + Jung v. Matt i Charyzma.
Kampania Ramy Aero przekonuje, że jest to puszysta, delikatna margaryna o maślanym smaku i konsystencji musu. Akcja tak samo jak produkt jest skierowana przede wszystkim do kobiet.
W ramach akcji uruchomiono serwis ramaaero.pl, w którym dostępne są przepisy na lekkie przekąski i prowadzony jest konkurs. Należy w nim przedstawić - za pomocą słów i zdjęcia - swoją małą przyjemność.
Autorom najciekawszych opisów co tydzień przyznawane są deski do krojenia i zestawy noży, a także rower. Konkurs potrwa cztery tygodnie.
Ponadto akcja obejmuje reklamy internetowe (sponsoringi serwisów, bannery mobilne i formaty rich mediowe), materiały POS oraz działania public relations (m.in. eventy dla dziennikarzy).
Za strategię i kreację kampanii (w tym przygotowanie strony ramaaero.pl i obsługę prowadzonego na niej konkursu) odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, która przy realizacji działań PR współpracuje z agencją Charyzma.
Dołącz do dyskusji: „Odkryj ten smak!” w kampanii Ramy Aero