„Odkapsluj nagrody” i „telewizyjne” kapsle w kampanii Tymbarku (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję napojów Tymbark (Maspex Wadowice) trwającą pod hasłem „Odkapsluj nagrody”. Jednocześnie do emisji trafiły spoty sponsorskie charakterystycznymi dla tej marki kapslami. Akcję przygotowały firmy Brainbox, 303, S4, The Chimney Pot i ZenithOptimedia Group.
W ramach promocji „Odkapsluj nagrody” należy kupić minimum dwa opakowania Tymbarku (napojów 250 ml/500 ml lub soków 300 ml), a następnie kody - umieszczone po wewnętrznej stronie etykiety lub pod zakrętką - zarejestrować na stronie internetowej odkapslujnagrody.pl. Do wylosowania jest ponad 38 tys. nagród, m.in. smartphone’y, tablety, aparaty fotograficzne i kapselkowe gadżety (pamięci USB, poduszki, słuchawki i tapety komputerowe).
Promocję - zaplanowaną do końca czerwca - wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz internecie. Spot telewizyjny przygotowała agencja 303, reklamy internetowe - agencja S4, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group
Jednocześnie do emisji trafiły nowe spoty telewizyjne pokazujące charakterystyczne dla Tymabrku kapsle z zabawnymi hasłami. Tym razem są to 8-sekundowe spoty sponsorskie, w których kapsle żartobliwie zapraszają na różne programy, m.in. pogodę,a talk show, talent show i film.
Kreacją spotów zajęła się agencja Brainbox, a produkcją - studio produkcyjne The Chimney Pot. Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: „Odkapsluj nagrody” i „telewizyjne” kapsle w kampanii Tymbarku (wideo)