Nowy szef MTV Polska
Już wiadomo kto będzie nowym szefem MTV Networks Polska
Beata Pawłowska obejmie od 15 października stanowisko Dyrektora Generalnego firmy MTV Networks Polska. Pawłowska zarządzać będzie wszystkimi operacjami MTV w Polsce, w tym dwoma kanałami telewizyjnymi - MTV Polska i MTV Classic. Do jej zadań należeć również będzie przygotowanie strategii rozwoju firmy oraz systematyczne powiększanie udziału MTV w rynku.
Beata Pawłowska jest wysoce wykwalifikowanym menadżerem. Doświadczenia zawodowe zdobywała w tak dużych i znaczących światowych firmach jak Procter&Gamble i Coca Cola. W koncernie Coca Cola była pierwszą kobietą, zajmującą stanowisko Dyrektora Generalnego w Polsce. Pawłowska jest również autorką sukcesu jaki z marką Velvet odniosła na polskim rynku firma International Paper Klucze. "Businessman Magazine" uznał Beatę Pawłowską za jedną z najbardziej wpływowych kobiet w polskim biznesie.
"Proces rekrutacji na stanowisko Dyrektora Generalnego zajął nam pół roku. Szukaliśmy idealnego kandydata i jestem dumny, mogąc powitać Beatę Pawłowską na pokładzie. W osobie Beaty MTV Networks Polska znalazła niekwestionowanego lidera. Z jej imponującym zawodowym doświadczeniem i listą sukcesów na koncie, marka MTV oraz firmowane nią kanały telewizyjne mają szansę znacząco zwiększyć udział w rynku" tak o nowej Dyrektor Generalnej mówi dotychczasowy szef MTV Networks Polska Willem Schelling.
"MTV to dla mnie wyzwanie, ale i bardzo ekscytująca perspektywa zawodowa. MTV to świetna międzynarodowa marka. Mam nadzieję wykorzystać tutaj moje dotychczasowe biznesowe doświadczenia i zdobyć dla MTV większy rynek, zwiększyć skalę działania firmy. MTV to więcej niż muzyka i więcej niż telewizja - mam zamiar dużo się tutaj nauczyć i aktywnie uczestniczyć w dalszym rozwoju MTV w Polsce." komentuje swoją nową rolę Beata Pawłowska.
Beata Pawłowska ma 37 lat, a z biznesem związana jest od lat 12. Jest zamężna i ma siedmioletniego syna. Pawłowska jest absolwentką wydziału Zarządzania i Administracji warszawskiej SGH (wcześniej SGPiS).
Firma MTV Networks Polska Sp. z o.o. powstała w 2000 roku jako spółka joint venture, w której po 50% udziałów posiadają MTV Networks Europe i UPCtv. Spółka jest właścicielem kanałów telewizyjnych MTV Polska i MTV Classic.
MTV Polska istnieje od lipca 2000 roku, ze swoim programem dociera do 2,1 miliona gospodarstw domowych w całej Polsce. MTV Classic wystartowała w czerwcu 2002 i w chwili obecnej odbierana jest w 1,5 milionach domów. Oba kanały dostępne są w większości sieci kablowych w kraju oraz w ofercie największej platformy cyfrowej Cyfra+.
Firma MTV Networks Polska Sp. z o.o. jest również odpowiedzialna za dystrybucję w Polsce cyfrowych kanałów MTV: MTV2, MTV Base, MTV Hits.
Dołącz do dyskusji: Nowy szef MTV Polska