Nowy projekt marki Coca-Cola
Rusza ogólnopolski projekt 'Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu'.
Jego laureaci wniosą polską flagę przed meczem naszej reprezentacji narodowej podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Niemczech. Chętni, którzy ukończyli 12, a nie przekroczyli 16 lat, mogą zgłaszać się do konkursu, wysyłając wypełnioną ankietę znajdującą się na stronie http://www.icoke.pl/.
– Cieszy nas, że konkurs ma tak szeroki zasięg i wielu nastolatków może wziąć w nim udział – mówi Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Cola w Polsce.
Przedsięwzięcie ”Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu” to wirtualne rozgrywki piłkarskie przeprowadzane na grze FIFA 06, której producentem jest Electronic Arts – partner Coca-Cola Poland Services w tym projekcie.
FIFA 06 to pierwsza gra piłkarska z profesjonalnym komentarzem sportowym w polskiej wersji językowej – przygotowanym przez Dariusza Szpakowskiego oraz Włodzimierza Szaranowicza. Nowa opcja gry – FIFA Impreza – umożliwi rozegranie mistrzostw z udziałem wielu graczy w trybie offline.
Wirtualne mecze będą rozgrywane na ekranach kin sieci Multikino i zostaną podzielone na dwa etapy. Pierwszy – na poziomie regionalnym – odbędzie się w dniach 19 – 20 oraz 25 kwietnia br. w sześciu miastach Polski, tj. Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Zabrzu i Krakowie. Finał, wyłaniający sześciu zwycięzców, będzie miał miejsce w Warszawie 9 maja br.
Nagrodą główną akcji ”Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu” jest wyjazd 6 finalistów na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Niemczech oraz wniesienie polskiej flagi na murawę stadionu przed meczem Polska – Niemcy.
Mamy nadzieję, że to będzie niesamowite przeżycie dla całej zwycięskiej szóstki – tysiące ludzi na stadionie, miliony przed telewizorami na całym świecie, nasza drużyna narodowa tuż obok i polska flaga, którą wnoszą osobiście na środek stadionu. – mówi Mikołaj Ciaś.
Uczestnicy mogą się zgłaszać do 5 kwietnia br.
„Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu” jest jednym z elementów kampanii „Piłka zbliża. Podaj dalej.” prowadzonej od początku marca przez Coca-Coca Poland Services w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej.
Dołącz do dyskusji: Nowy projekt marki Coca-Cola