Nowy layout gazety Dzień Dobry
DD Media wprowadza nową szatę graficzną gazety
DD Media - wydawca bezpłatnego tygodnika "Dzień Dobry" - wprowadza nową szatę graficzną gazety. Zmienione zostało logo pisma, układ stron, a także czcionka.
Logo, którego głównym elementem są dwie splecione litery "D", zostało rozbudowane o dużą nazwę pisma. Do charakterystycznych kolorów pisma: granatu i szarego dołączono nasycony pomarańcz, rozświetlający stronę. Zmiana w winiecie sprawiła, że tytuł stał się bardziej czytelny, wyróżniający z tła.
Podobne modyfikacje wprowadzono w całej szacie graficznej. Poprzez zwiększenie odstępów pomiędzy prezentowanymi informacjami, makieta pisma stała się czytelna, poszczególne działy rozgraniczone, a struktura uporządkowana. W tym samym celu zmieniono również czcionkę - obecnie jest ona bardziej wyrazista. Na wprowadzonych zmianach dużo zyskała forma prezentacji programu telewizyjnego. W rezultacie gazeta posiada teraz bardzo czytelny, jasny układ stacji telewizyjnych.
Marcin Gerc, Dyrektor Marketingu DD Media twierdzi: "Obecne zmiany to część długofalowego planu, rozpoczętego już na jesieni zeszłego roku. Jego celem jest wzmocnienie pozycji tygodnika i przekształcenie go w nowoczesne, przyjazne dla czytelnika pismo o najwyższym standardzie. Badania PBC wykazują, że Dzień Dobry cieszy się dużą popularnością wśród czytelników. Wprowadzone zmiany mają doprowadzić do zwiększenia rozpoznawalności tygodnika - temu służy również rozpoczęta niedawno dystrybucja gazety na ulicach".
Dołącz do dyskusji: Nowy layout gazety Dzień Dobry