Nowy klient ARBOmedia Polska
Dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska pozyskał jednego z największych na świecie portali gier online Miniclip.com
Miniclip.com jest brytyjskim portalem, który posiada jedną z najbogatszych baz gier komputerowych on-line. Miesięczny zasięg witryny to 21 mln użytkowników (źródło: Comscore Media Metrix), z czego 856 tys. to Polacy, odwiedzający stronę ponad 3 mln. razy w miesiącu (wg Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2005 r.).
"Miniclip.com jest w ścisłej czołówce witryn sektora gier online. Choć jest to portal zagraniczny, polscy użytkownicy internetu odwiedzają go znaczniej częściej niż analogiczne rodzime witryny, a nawet serwisy z grami online na największych polskich portalach". - mówi Marcin Rupiński, Dyrektor ds. Zakupu ARBOmedia.
"Rozpoczęcie współpracy z ARBOmedia to dla nas szansa na dotarcie do lokalnych budżetów reklamowych. Jesteśmy przekonani iż dzięki tej współpracy nasz potencjał na rynku Polskim zostanie właściwie wykorzystany" - powiedział Robert Small, Chief Executive Officer z serwisu Miniclip.com.
Reklamy klientów ARBOmedia Polska są generowane tylko dla polskich użytkowników portalu Miniclip.com. Na stronie będzie dostępnych osiem najpopularniejszych kreacji reklamowych: baner, button, pop-up, pop-under, medium rectangle, top layer i brand mark.
"Targetowanie reklam wyłącznie na internautów z Polski pozwala na skuteczniejsze dotarcie z przekazem reklamowym do interesującej reklamodawców polskiej grupy konsumentów. Jednocześnie pewną nowością i zaskoczeniem, wzmacniającym efektywność kampanii, jest znalezienie polskich reklam na zagranicznej witrynie." powiedział Bartek Drozdowski, Dyrektor sprzedaży ARBOmedia.
Dołącz do dyskusji: Nowy klient ARBOmedia Polska