'Nowy Dzień" dla niesłyszących
Wydawca gazety przygotował specjalną wersję swoich spotów telewizyjnych adresowaną do osób niesłyszących.
To pierwsza tego typu akcja w historii polskiej reklamy. Spoty będą emitowane przez telewizję publiczną od dzisiaj i poprzedzą programy oglądane przez niesłyszących – m.in. transmisje sportowe, seriale, programy informacyjne. Reklama powstała w porozumieniu z Polskim Związkiem Głuchych. Komunikat na język migowy przetłumaczył Józef Hendzel, sekretarz PZG.
„Zależy nam, aby nasz przekaz docierał do jak najszerszej grupy czytelników. Dlatego w komunikacji staramy się w pełni wykorzystać potencjał każdego medium. Chcemy udowodnić, że kreatywne myślenie dotyczy nie tylko kontekstu wykorzystania powierzchni reklamowej, ale całego podejścia „Nowego Dnia” do marketingu” – mówi Michał Rutkowski, dyrektor marketingu i promocji dziennika „Nowy Dzień”.
"Nowy Dzień" zadebiutował na polskim rynku prasowym 14 listopada.
Dołącz do dyskusji: 'Nowy Dzień" dla niesłyszących