Nowe smartwatche Moto 360 od Motoroli w Polsce od 1249 zł (wideo)
Motorola wprowadziła do sprzedaży w Polsce inteligentne zegarki Moto 360 drugiej generacji.
Nowa edycja Moto 360 oferowana jest w dwóch wersjach - męskiej i damskiej. Dla mężczyzn dostępne są zegarki o średnicy koperty wynoszącej 42 milimetry, z czarnym skórzanym paskiem, a także 46 milimetrów z paskiem koniakowym. Natomiast dla kobiet oferowane są zegarki w rozmiarze o średnicy 42 milimetrów, ze skórzanym paskiem w kolorze pustynnego beżu.
Skóra użyta do produkcji wszystkich pasków skórzanych dostępnych w ofercie Motoroli pochodzi z amerykańskiej garbarni Horween Leather Company.
Koperta zegarka została wykonana ze stali nierdzewnej, a jego okrągły ekran LCD chroniony jest odpornym na zarysowania i uszkodzenia szkłem Corning Gorilla Glass 3. Ekran w nowej Moto 360 rozciąga się od krawędzi do krawędzi z cienką ramką. Zależnie od wielkości koperty, Moto 360 może mieć ekran LCD o średnicy 35 milimetrów (1,37 cala) i rozdzielczości 360 x 325 pikseli (263 ppi) lub o średnicy 40 milimetrów (1,56 cala) i rozdzielczości 360 x 330 pikseli (233 ppi).
Sercem Moto 360 jest czterordzeniowy chipset Qualcomm Snapdragon 400 współpracujący z 512 MB pamięci operacyjnej. W zegarku zamontowano także 4 GB wewnętrznej pamięci dla danych, moduł Bluetooth 4.0 LE, kartę Wi-Fi IEEE 802.11 b/g, mikrofon oraz zestaw czujników (akcelerometr, czujnik oświetlenia, żyroskop i optyczny pulsometr).
Wersje Moto 360 o wielkości koperty 42 mm mają wbudowany akumulator o pojemności 300 mAh, który ma zapewniać działanie urządzenia przez ok. 1,5 doby. Z kolei w wersji 46-milimetrowej znajduje się ogniwo o pojemności 400 mAh (do 2 dni pracy). Ponadto istnieje możliwość bezprzewodowego ładowania wbudowanego akumulatora za pomocą dołączonej stacji dokującej.
Pracą Moto 360 zarządza system Android Wear. Urządzenie współpracuje ze smartfonami pracującymi pod kontrolą systemu operacyjnego Android (od wersji 4.3). Jest także kompatybilne z urządzeniami firmy Apple (od modelu iPhone 5 i iOS 8.2).
Na ekranie zegarka można sprawdzić powiadomienia, aktualną pogodę, zaplanowane spotkania, odczytać e-maile lub przychodzące wiadomości tekstowe. Aktywne pola wyświetlane na tarczy zegarka, tzw. Live Dials, mogą informować na bieżąco o ważnych zdarzeniach, poziomie naładowania baterii, czy aktualnej pogodzie, a także być skrótem do najważniejszych aplikacji.
Z kolei za pomocą aplikacji Moto Body można sprawdzić swoje tętno, spalone w czasie treningu kalorie czy liczbę wykonanych danego dnia kroków. Dodatkowo użytkownik otrzymuje powiadomienia motywujące do dalszej aktywności oraz cotygodniowy raport e-mailowy podsumowujący postępy.
Smartwatch Moto 360 drugiej generacji jest dostępny w Polsce w trzech opcjach: jako zegarek męski 42 mm z paskiem wykonanym ze skóry w kolorze czarnym w cenie ok. 1249 zł, zegarek męski 46 mm z paskiem wykonanym ze skóry w kolorze koniakowym w cenie ok. 1439 zł oraz zegarek damski 42 mm z paskiem wykonanym ze skóry w kolorze pustynnego beżu w cenie ok. 1299 zł.
Dołącz do dyskusji: Nowe smartwatche Moto 360 od Motoroli w Polsce od 1249 zł (wideo)