'Nowe otwarcie' Hochland
1 sierpnia rusza akcja promocyjna 'Nowe otwarcie' serków topionych w bloczku firmy Hochland skierowana do detalistów.
Celem prowadzonych działań jest zakomunikowanie konsumentom nowego, łatwiejszego sposobu otwierania opakowania serka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services Peppermint.
Akcja „Nowe otwarcie” dla serków topionych w bloczku skierowana jest do pracowników sklepów i potrwa do końca września. Działania obejmą prawie 70 tysięcy sklepów spożywczych w całej Polsce. Celem prowadzonych działań jest zmotywowanie sprzedawców do prawidłowego eksponowania otrzymanych materiałów POS komunikujących nowy sposób otwierania opakowania produktu.
W ramach akcji agencja Peppermint przygotowała loterię dla pracowników sklepów, w której do wygrania jest 200 kart Visa Electron po 500 zł oraz 100 kuponów Sodexho Pass o wartości 100 zł. Zainteresowani zgłaszają swój udział w loterii za pośrednictwem sms lub infolinii, a następnie przez okres promocji dbają o prawidłową ekspozycję materiałów POS w swoich sklepach w trakcie promocji. Ekspozycja POS-ów będzie kontrolowana przez mystery shoppera. O akcji pracownicy sklepów zostaną poinformowani poprzez insert dołączony do dwutygodnika „Detal Dzisiaj”.
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Peppermint, która realizuje projekt w ramach przetargu wygranego w kwietniu br.
Dołącz do dyskusji: 'Nowe otwarcie' Hochland