Nowe kampanie Ferro
"Czysta okazja" to kolejna akcja promocyjna firmy Ferro - producenta armatury. Promocja zestawów łazienkowych Torino jest skierowana do klientów indywidualnych. Producent przygotował dwa zestawy łazienkowe.
Promocja otrzyma wsparcie kampanii reklamowej przygotowanej przez dział marketingu. Kampania ma charakter ogólnopolski i zostanie nagłośniona poprzez prasę wnętrzarską, internet oraz billboardy w największych miastach Polski.
Rozpocznie się 1 września 2008 i potrwa do wyczerpania zapasów.
Ferro promuje także grzejniki stalowe marki Weberman. Hasło kampanii brzmi "Ocieplamy klimat każdego pomieszczenia".
Kampania wizerunkowa grzejników stalowych Weberman przygotowana przez dział marketingu firmy Ferro S.A. rusza 1 września 2008 r. i obejmie ogólnopolską akcją billboardową na nośnikach Stroer o formacie 504x238cm.
Dołącz do dyskusji: Nowe kampanie Ferro