Nowa struktura Biura Reklamy Prószyński Media
Od 15 marca powstała nowa struktura Biura Reklamy wydawnictwa Prószyński Media.
W nowej strukturze wydzielone zostały dwa działy: agencyjny i klientów indywidualnych.
Szefem działu agencyjnego został Marek Siwecki. Jest on odpowiedzialny za koordynację prac całego działu, współpracę z domami mediowymi i realizację budżetu agencyjnego.
Szefową działu klientów indywidualnych jest Elżbieta Olszewska. Nowa struktura została wprowadzona w związku z rozbudową portfolio Prószyński Media i planowanymi inwestycjami.
Prószyński Media jest wydawnictwem założonym we wrześniu 2002 roku przez Mieczysława Prószyńskiego. Trzon firmy tworzy zespół wywodzący się z pionu czasopism wydawnictwa Prószyński i S-ka, którego tradycje sięgają 1990 roku.
Prószyński Media wydaje osiem tytułów. Miesięczniki: Tak mieszkam, Majster, Biblioteczka Poradnika Domowego, Wiedza i Życie, Świat Nauki, Nowa Fantastyka oraz kwartalniki: Fantastyka Wydanie Specjalne, Czas Fantastyki.
Dołącz do dyskusji: Nowa struktura Biura Reklamy Prószyński Media