Nowa kampania tygodnika "Auto Świat"
"Przyspieszamy. Teraz w każdy poniedziałek" - to hasło reklamowe gazety "Auto Świat"
Z początkiem stycznia ruszyła nowa kampania tygodnika "Auto Świat". Ma za zadanie odświeżyć wizerunek i umocnić pozycję pisma na pozycji lidera prasy motoryzacyjnej.
Jak podkreśla Józef Szewczyk, dyrektor wydawniczy tytułów motoryzacyjnych w Axel Springer Polska "bezpośrednim celem kampanii jest również poinformowanie Czytelników o zmianie daty wydawniczej tygodnika - ze środy na poniedziałek. Zmiana ta związana jest ze skróceniem cyklu wydawniczego, z korzyścią i dla Czytelnika i dla reklamodawców. Chcieliśmy przy okazji stworzyć nową platformę kreatywną do promocji bieżących numerów w tym roku".
Kampania została przygotowana przez agencję Upstairs Young & Rubicam, media zakupił MediaCom. Obejmuje telewizję ogólnopolską (TVP, TVN, Polsat), radio (RMF i stacje lokalne), prasę codzienną (dziennik Fakt) oraz magazyny (m.in. Newsweek, Profit, Auto Sukces, CKM, Playboy, Murator). Intensywna kampania reklamowa przewidziana jest na styczeń oraz luty".
Auto Świat jest liderem w grupie czasopism motoryzacyjnych w Polsce. Średnia sprzedaż w okresie styczeń 2003-wrzesień 2003 wyniosła ponad 132 tysiące egzemplarzy (dane ZKDP). Tygodnik prezentuje najnowsze modele samochodów, światowe premiery motoryzacyjne, aktualne informacje o rynku motoryzacyjnym w Polsce i na świecie. Wyróżnia się na tle konkurencji testami oraz porównaniami, które dotyczą m.in. pomiarów przyspieszeń i elastyczności, drogi hamowania, poziomu hałasu czy też zużycia paliwa aut z różnych segmentów rynku.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania tygodnika "Auto Świat"