Nowa kampania reklamowa Delecty
14 lutego br. rozpoczęła się intensywna kampania reklamowa ciast w proszku marki Delecta z linii "Duża Blacha"
Jest to pierwszy etap kampanii wizerunkowej pod hasłem "Delecta, cieszmy się sobą!", związanej z nowym pozycjonowaniem marki.
Działania reklamowe dla ww. linii obejmą emisję 15 i 30 sekundowych spotów w wybranych stacjach telewizyjnych (tj. TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVP3, Tele5), wspartą działaniami niestandardowymi na łamach prasy kobiecej (Naj, Moje Gotowanie, Pani Domu, Przyjaciółka - sponsoring rubryk kulinarnych i przepisów, inserty produktowe) i handlowej.
Celem kampanii, która potrwa do 27 marca br. jest rozpoczęcie procesu budowy nowego wizerunku dla marki Delecta jako marki rodzinnej, oraz wzrost świadomości marki wśród konsumentów. Grupę docelową stanowią kobiety w wieku 25-45 lat, lubiące piec, otwarte dla nowości, dla których kluczową wartością w życiu jest rodzina.
Kreację przygotowała Agencja Reklamowa Red8, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa Delecty