Nowa globalna wizja marki Orange (wideo)
Wprowadzana we wszystkich krajach, gdzie jest obecny Orange - w tym w Polsce - odświeżona wizja marki, zawiera się w haśle "Together we can more".
- Orange wprowadza nową globalną wizję marki - powiedziała wczoraj Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes PTK Centertel. W naszym kraju zainicjuje to kampania świąteczna, która ruszy 17 listopada. Kampanii towarzyszy hasło "Together we can more".
W nowej wizji Orange nie stara się podkreślać technologii związanych z obsługą mediów. - W filmie reklamowym staramy się przekazać: jesteś odbiciem ludzi, którzy cię otaczają. To oni cię kształtują i mają wpływ na twoje życie - tłumaczy Arkadiusz Marszałek, dyrektor departamentu mediów i komunikacji na rynku masowym grupy TP SA.
W nowej wizji Orange stara się podkreślić, że dzięki swojemu zapleczu, jest w stanie tworzyć produkty i usługi, które łączą ludzi i inspirują ich do działania. - Dzięki Orange łatwiej być razem, wspólnie tworzyć nowe wielkie idee, realizować je i zmieniać świat - mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa.
"Impulsem są ogromne zmiany zachodzące we współczesnym, cyfrowym świecie. Zanikają w nim granice a dzielenie się informacjami, pomysłami i radością jest łatwe jak nigdy dotąd. To sprawia, że każdy może stać się częścią światowego społeczeństwa, współpracować, bawić się i razem osiągać więcej" - podaje Orange.
Zmiana wizerunku rozpoczęła się na początku lipca br. w Wielkiej Brytanii. Polska kampania jest częścią działań, jakie Orange prowadzi we wszystkich krajach, gdzie posiada placówki. Polski film, stworzony przez agencję Leo Burnett, odnosi się do międzynarodowej kreacji zatytułowanej "I am", która w mediach pojawi się dopiero w styczniu.
Kampanii towarzyszą projekcje specjalnych filmów, odbywających
się w salach Cinema City w całym kraju, poprzedzone tzw. "Orange
Grą". Wezmą w niej udział wszyscy zebrani na sali. - Wspólne
działanie widzów zgromadzonych na sali kinowej, ma odzwierciedlać
nasz przekaz, że "razem możemy osiągnąć więcej".
Dołącz do dyskusji: Nowa globalna wizja marki Orange (wideo)