Nivea klientem Media Explorer
Nivea Polska SA w zakresie monitorowania mediów jako swojego partnera wybrała Media Explorer.
Oferta skierowana do nowego Klienta, została indywidualnie dopasowana i poszerzona o analizy ilościowe oraz raporty.
NIVEA Polska SA to firma należąca do międzynarodowej Grupy Beiersdorf. Marka NIVEA jest rozpoznawana na świecie i niezmiennie darzona zaufaniem w blisko 150 krajach. Dzisiaj marką NIVEA objęte są produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, pielęgnacji i stylizacji włosów, dezodoranty, produkty dla mężczyzn, pomadki do ust, produkty do kąpieli i pod prysznic, produkty do pielęgnacji niemowląt oraz produkty do opalania.
Media Explorer oprócz kompleksowego monitoringu mediów (prasa, internet) dla NIVEA Polska SA będzie sporządzała analizy i raporty, które analitycy Media Explorer przygotowują w oparciu o zgromadzone przekazy medialne. Wspomniane analizy dotyczą ilości publikacji dostępnych w mediach na temat poszczególnych produktów firmy. Sporządzane raporty dostarczają Klientom informacji na temat obecności ich firmy/marki w mediach.
Dołącz do dyskusji: Nivea klientem Media Explorer