Nietypowe reklamy w kanałach HDTV platformy ITI
W kanałach nadawanych w standardzie high definition (HDTV) dostępnych na startującej jesienią platformie cyfrowej Grupy ITI sprzedawany będzie czas reklamowy.
Zdaniem Macieja Sojki, prezesa ITI Neovision, docelowo reklamy mają być sprzedawane w większości stacji dostępnych w ofercie przyszłej platformy. W momencie startu platformy dostępne będą minimum trzy stacje HDTV. Jedną z nich będzie kanał sportowy, podał serwis "Media&Marketing Polska".
Szczegóły na temat innych kanałów nie zostały ujawnione. Wiadomo już, że sprzedażą reklam w kanałach ITI dostępnych na platformie zajmie się biuro reklamy TVN.
Zdaniem Macieja Sojki w strategii reklamowej nacisk położony będzie jednak nie na sprzedaż spotową, ale niestandardowych form reklam, których unikalność gwarantować będą możliwości nowej platformy.
Plany cyfrowe platformy ITI – więcej
Dołącz do dyskusji: Nietypowe reklamy w kanałach HDTV platformy ITI