Network PR dla firmy Tymbark
Network PR odpowiada za kompleksowe działania public relations związane z kampanią edukacyjną '5 razy dziennie warzywa i owoce' zorganizowana przez firmę Tymbark.
Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja strategii komunikacji do różnych grup docelowych.
Do obsługi tego projektu Agencja Network PR została wyłoniona na drodze konkursu.
Z badań przeprowadzonych przez specjalistów z zakresu żywienia wynika, że zaledwie 5% Polaków zjada pięć porcji owoców i warzyw dziennie. Bardzo słabo wypadamy również na tle innych krajów europejskich, jeśli chodzi o spożycie tych produktów.
Kampania „5 razy dziennie warzywa i owoce” ma na celu propagowanie wśród Polaków spożywania co najmniej pięciu porcji warzyw i owoców dziennie, jak również edukację w zakresie właściwych nawyków żywieniowych.
Dołącz do dyskusji: Network PR dla firmy Tymbark