Network PR dla 'Dobroczyńca Roku'
Network Public Relations odpowiada za kompleksową obsługę działań public relations dziesiątej edycji Konkursu o tyłuł "Dobroczyńca Roku 2006".
Organizatorem jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
Agencja wspiera działania komunikacyjne jubileuszowej edycji Konkursu - opracowała i realizuje strategię działań media relations, odpowiada również za komunikację z patronami medialnymi.
Celem Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku” jest nagradzanie społecznego zaangażowania przedsiębiorców i popularyzowanie skutecznych form współpracy organizacji pozarządowych z firmami. Jest to największy w Polsce konkurs promujący społeczne zaangażowanie firm.
Do Konkursu mogą być zgłaszane firmy i fundacje utworzone przez firmy, które w 2006 roku angażowały się w przedsięwzięcia o charakterze społecznym, współpracowały
z organizacjami pozarządowymi przy ich realizacji lub prowadziły strategiczne programy społecznej aktywności. Firmy mogą być zgłaszane w dwóch kategoriach - "Współpraca firmy z organizacją pozarządową" oraz "Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy". Składanie wniosków odbywa się do połowy stycznia przyszłego roku. Procedury związane ze zgłaszaniem kandydatów, ich oceną i wyborem, formularze wniosków oraz inne niezbędne informacje znajdują się na stronie www.dobroczyncaroku.pl
Dołącz do dyskusji: Network PR dla 'Dobroczyńca Roku'