SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nasze produkty, Twoje pytania” w kampanii McDonald’s (wideo)

McDonald’s Polska rozpoczął kolejną wizerunkową kampanię reklamową podkreślającą wysoką jakość produktów serwowanych w tej sieci restauracji. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nasze produkty, Twoje pytania”, przygotowały firmy DDB Warszawa, Macroscope OMD i 24/7 Communication.

W ramach akcji uruchomiono serwis twojepytaniado.mcdonalds.pl, w którym prezentowane są podstawowe surowce wykorzystywane w restauracjach McDonald’s (np. wołowina, warzywa, pieczywo), a także opisywane standardy i procedury obowiązujące w sieci. Użytkownicy mogą też łatwo zadawać pytania na wszelkie tematy dotyczące oferty firmy.

Ponadto zorganizowano multimedialną ekspozycję, która w weekendy odwiedzi kilkanaście miast. Obejmie ona pokaz z wykorzystaniem technologii 3D o surowcach, procesie technologicznym i standardach jakościowych obowiązujących w restauracjach McDonald’s. Odwiedzający będą też mogli dzięki goglom Vrizzmo 3D odbyć wirtualny spacer po kuchni McDonald’s oraz poczęstować się wybranymi produktami ze standardowej oferty tej sieci. Ekspozycja będzie realizowana do końca listopada.

Poprzednią podobną kampanię McDonald’s przeprowadził dwa lata temu, kiedy jakość produktów tej sieci sprawdzało w reklamach dwóch dociekliwych bohaterów (zobacz więcej).

Obecna akcja obejmuje również spot telewizyjny podkreślający walory jakościowe produktów McDonald’s na przykładzie kanapki Big Mac. Reklama do 26 października będzie emitowana w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz kanałach tematycznych z oferty TVN, Polsatu i TVP.

 

Kreacją spotu zajęła się agencja DDB Warszawa, a zakupem mediów - dom mediowy Macroscope OMD. Serwis twojepytaniado.mcdonalds.pl przygotowała agencja 24/7 Communication, która odpowiada też za koordynację kampanii.

Dołącz do dyskusji: „Nasze produkty, Twoje pytania” w kampanii McDonald’s (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl