Największy polski portal o mediach rośnie w siłę
W styczniu portal Wirtualnemedia.pl pobił swój rekord oglądalności
Z miesiąca na miesiąc portal Wirtualnemedia.pl, największy polski serwis poświęcony mediom, reklamie, internetowi i telekomunikacji, poprawia swoje wyniki oglądalności. Jak pokazują najnowsze dane* w styczniu Wirtualnemedia.pl odwiedziło ponad 80 tysięcy osób a oglądalność w tym okresie przekroczyła 850 tys. odsłon, co jest absolutnym rekordem w historii portalu.
- Cieszą nas coraz lepsze wyniki portalu Wirtualnemedia.pl. Ufa nam coraz więcej osób - mówi redaktor naczelny portalu Wirtualnemedia.pl, Marcin Szumichora.
Wraz z coraz lepszymi wynikami oglądalności rośnie liczna osób czytających codzienny newsletter portalu Wirtualnemedia.pl. Na początku lutego została przekroczona bariera 11 tysięcy czytelników, którzy codziennie do godziny 7 rano otrzymują przegląd wszystkich newsów przygotowanych przez zespół Wirtualnemedia.pl. Przypomnijmy, że jeszcze na początku 2003 roku newsletter czytany był przez około 4000 osób.
Jak wynika ze specjalistycznego badania "Prawdziwy Profil"**, mężczyźni stanowią 62% czytelników Wirtualnemedia.pl. Ponad 54% użytkowników ma wyższe wykształcenie (lub niepełne wyższe) a 83,33% mieści się w przedziale wiekowym 15-44. Osoby odwiedzające Wirtualnemedia.pl mieszkają w dużych miastach (ponad 62%) a głównie wykonywane zawody to: specjalista z wyższym wykształceniem - 18.9%, student - 11.3%, dyrektor lub kierownik - 9%, wolny zawód - 6,86%, prywatny przedsiębiorca - 4,52%, pracownik administracyjno - biurowy - 12.54%, pracownik usług i handlu - 5.93%.
Wirtualnemedia.pl to jedyny w polskiej sieci tak kompleksowy serwis poświęcony tematyce mediów. Codziennie aktualizowane wiadomości i kalendarium najważniejszych wydarzeń na polskim rynku mediów pozwalają na bieżące śledzić wszystko to, co najistotniejsze a co dotyczy telewizji, radia, prasy, internetu i reklamy.
* gemiusTraffic Personal
** dane Prawdziwy Profil za wrzesień (za styczeń 2004 będą dostępne w pierwszej połowie marca 2004).
Dołącz do dyskusji: Największy polski portal o mediach rośnie w siłę