Najdroższe polskie marki
TVN, TVP i RMF FM - to najdroższe polskie marki mediowe
Telekomunikacja Polska, wyceniana na ponad 3,8 mld zł, to najwięcej warta polska marka - wynika z pierwszego w kraju, rankingu najdroższych polskich marek
organizowany przez Ernst&Young, AC Nielsen i "Rzeczpospolitą".
Wśród produktów spożywczych zwyciężył Wedel, w kategorii towarów niespożywczych Wólczanka, w mediach i usługach telewizja TVN. Tuż za stacją Piotra Waltera, uplasowała się TVP a za nią radio RMF FM, które zostało uznane najmocniejszą marką radiową w Polsce.
- Dobre atrakcyjne spółki są solą silnego rynku kapitałowego. Zależy nam, aby spółki publiczne miały dobre marki, ponieważ tylko takie mogą zainteresować zagranicznych inwestorów, a co za tym idzie, przyczynić się do rozwoju rynku - podkreślał Wiesław Rozłucki, prezes Giełdy Papierów Wartościowych, podczas wczorajszego ogłoszenia wyników rankingu najdroższych marek polskich 2004 r.
Łączna wartość 150 najdroższych polskich marek sięga 22,6 mld zł.
Dołącz do dyskusji: Najdroższe polskie marki