Muzyczny pokój nastolatki i spokój rodziców w kampanii IKEA (wideo)
W nowej kampanii reklamowej IKEA Polska podkreśla, jak trudno rodzicom nadążyć za pasjami ich nastoletnich dzieci. Akcję, wspierającą promocję cenową mebli do pokojów dziecięcych, przygotowały firmy Grey Group Poland, Tank Production, Kalicińscy.com i MEC.
Nowy spot IKEA pokazuje nastolatkę, która we własnym pokoju słucha i naśladuje ulubionego piosenkarza, co nie do końca rozumieją jej rodzice. Ma to podkreślać, że dla dorastających dzieci własna przestrzeń jest ważna do rozwijania pasji, zupełnie odrębnych od zainteresowań dorosłych.
Kampania reklamowa wspiera promocję, w ramach której ceny wybranych mebli do pokojów dla młodszych i starszych dzieci są w sklepach IKEA obniżone o 10 proc. Taka oferta będzie obowiązywać do 23 sierpnia.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kampania zaczęła się 13 lipca i potrwa do zakończenia promocji cenowej. Obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowa wersja spotu), prasę, internet (m.in. aktywności w wyszukiwarkach) oraz własne kanały komunikacji IKEA.
Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, spot wyprodukował dom produkcyjny Tank Production. Za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Kalicińscy.com, a za zakup mediów - dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Muzyczny pokój nastolatki i spokój rodziców w kampanii IKEA (wideo)
I co to ma być za przekaz? Urządzajmy dzieciakowi pokój jaki tylko zechce a potem najlepiej dostarczajmy mu tam posiłki (no bo wspólny obiad to jakaś "masakra" dla małolata) i usiłujmy się jeszcze dopasować do jego świata, bo inaczej wyleje na nas kubeł pogardy?
Drażni mnie ta reklama tak bardzo, że kiedykolwiek ją tylko zauważam to albo natychmiast przełączam kanał albo wychodzę poza zasięg jej "przekazu". I zapewniam Was, moje emocjonalne zaangażowanie w żaden sposób nie wiąże mnie z nazwą IKEA w sensie pozytywnym. Wręcz odpycha.