MTV Polska sprawdzi jak widzowie reagują na Dodę i Feel
Spółka MTV Networks Polska nawiązała współpracę z instytutemnaukowo-badawczym LAB, zajmującym się badaniamineuromarketingowymi. W jej ramach firma skorzysta z badania,przeprowadzonego niedawno przez Instytut.
Badanie miało na celu zbadanie reakcji widzów z dwóch krajów -Polski i Australii - na wybrane teledyski oraz ich preferencje wstosunku do poszczególnych wideoklipów i artystów. W jego trakciedokonano także (za pomocą metody NeuroTrace) pomiaru reakcjiemocjonalnych, które towarzyszyły oglądaniu teledysków przezuczestników. Pod uwagę wzięto utwory popularnych polskich artystów,takich jak Doda czy Feel, gwiazd międzynarodowych i wykonawcówaustralijskich. Było to pierwsze tego typu badanie w Polsce orazjedno z pierwszych, przeprowadzonych na świecie.
Rezultaty badania, które zostaną ogłoszone podczas konferencjiNeuroconnections na początku lutego w Krakowie, pokażą, dlaczegowidzowie lubią akurat te, a nie inne utwory i co decyduje opopularności konkretnych wykonawców. MTV Networks Polskaprzeanalizuje wyniki badania oraz uwzględni wybrane wnioski przyprogramowaniu zawartości muzycznej stacji ze swojego portfolio,takich, jak: MTV Polska, VH1 Polska oraz Viva Polska.
Dołącz do dyskusji: MTV Polska sprawdzi jak widzowie reagują na Dodę i Feel