MTV Polska na zakupach w Cannes
Czego MTV Networks Polska szuka na targach MIPCOM w Cannes?
Targi MIPCOM, które od 9 do 13 października odbywają się w Cannes, to impreza o globalnym znaczeniu dla branży zajmującej się telewizją, video i DVD, nowymi mediami, Internetem oraz telefonią komórkową. Wśród uczestników targów znajdują się producenci, kupujący i sprzedający kontent, finansiści oraz dystrybutorzy produkcji rozrywkowych w mediach elektronicznych.
Nie zabrakło w Cannes przedstawicieli polskiego oddziału MTV Polska.
- Do Cannes przyjechałam na zakupy:) Szukam nowych formatów i programów dla MTV oraz VH1. Interesują mnie oryginalne produkcje powstające w niedużych firmach, które dopiero za jakiś czas trafią do dużych stacji. MTV lubi nowości, nie boi się odważnych tematów i ryzykownych formatów - mówi nam Monika Chojnacka - Head of Production & Programming MTV POLSKA.
- Chciałabym znaleźć nowe"Pimp my Ride" dla MTV a dla VH1 inteligentne i dowcipne programy o show biznesie i muzyce. Interesują mnie również produkcje powstałe tylko na telefony komórkowe lub do internetu - dodaje Chojnacka.
- Na Mipcom jestem po raz pierwszy, do tej pory interesy oddziałów lokalnych reprezentowało MTV Europe - podsumowuje Chojacka.
Z MTV Networks Polska w Cannes jest również Daniel Reszka z nowego kanału stacji - Comedy Central.
Dołącz do dyskusji: MTV Polska na zakupach w Cannes