MotoMusic brzmi coraz głośniej na światowych rynkach
Motorola na tegorocznej imprezie Miami Winter Music Conference zaprezentowała nowe telefony i usługi wzbogacające muzyczne funkcje telefonów komórkowych
Motorola podczas konferencji w Miami w dniach 23-26 kwietnia zaprezentowała najnowsze modele telefonów komórkowych wyposażonych w funkcje muzyczne oraz rozwiązania wzbogacające możliwości ściągania, przetwarzania i odsłuchiwania muzyki w komórkach. Najnowsze produkty komunikacyjno-muzyczne firmy to E680i, E725, V360 z MTV "HIJACKED" oraz usługi iRadio i Near Field Communications - informuje Motorala.
Motorola E680i jest urządzeniem o wysokim stopniu kompatybilności - pozwala na odtwarzanie plików audio zapisanych w różnych formatach, tj. MP3, WMA, RealAudio/Video, MIDI, WAV, AAC i innych. Telefon ma wymienną pamięć pojemności 2GB (z możliwością rozszerzenia), wbudowane radio FM, funkcję nagrywania i odtwarzania filmów wideo, rozpoznawanie odręcznego pisma oraz obsługę poczty e-mail. Łatwa synchronizacja E680i z komputerem pozwala na transfer plików muzycznych pomiędzy PC i pamięcią telefonu. W urządzeniu zastosowano również nowe rozwiązanie w zakresie emisji dźwięku - słuchawki stereo Motorola HT820 pracujące w technologii Bluetooth. Motorola E680i umożliwia również odsłuchanie i zakupienie on-line utworów w sklepie Music Store.
Motorola E680i będzie dostępna w pierwszej kolejności w Azji w połowie 2005 roku.
Motorola HT820 to pierwsze stereofoniczne bezprzewodowe słuchawki Bluetooth
które łączą się z telefonem obsługującym Bluetooth i jednocześnie z niezależnym źródłem muzyki. Odtwarzanie muzyki zostaje automatycznie zatrzymane w momencie, gdy dzwoni telefon, a po zakończeniu połączenia wznowione. Słuchawki Motorola HT820 zostały po raz pierwszy pokazane na targach elektroniki w Las Vegas w styczniu 2005.
Motorola E725 pozwala na bezprzewodowe błyskawiczne ściąganie plików muzycznych i filmowych. Transfer plików do telefonu może się również odbywać po jego synchronizacji z komputerem lub on-line w każdym miejscu i w drodze, np. na plaży, w tramwaju, autobusie, pociągu. Urządzenie wyposażono w gniazdo słuchawek stereo i podwójne głośniki pracujące w systemie stereo surround. E725 zawiera ponadto dedykowane przyciski muzyczne, synchronizowane z dźwiękiem światła klubowe oraz wymienną kartę pamięci o pojemności do 2GB.
Motorola E725 zostanie wprowadzona w pierwszej kolejności na rynek amerykański w drugiej połowie 2005 roku.
Motorola V360 HIJACKED jest wspólnym przedsięwzięciem Motoroli i MTV International, które pozwala na rozwijanie nowych możliwości personalizacji telefonu komórkowego. Dzięki HIJACKED by MTV użytkownik może sam tworzyć i zmieniać obrazki i dźwięki wbudowane w telefon, być może odkrywając w sobie talent gwiazdy karaoke lub graficiarza. Motorola V360 i kolejne urządzenia z tej serii będą zawierały zupełnie nową, dedykowaną zawartość MTV, m.in. szablony SMS pisane młodzieżowym językiem, kolekcję specjalnie projektowanych tapet, wygaszaczy ekranu i skórek, nowe dzwonki i alarmy.
Motorola iRadio pozwala na wykorzystanie cyfrowego radia samochodowego jako odtwarzacza muzyki, przekazywanej bezprzewodowo poprzez wbudowany zestaw Bluetooth, która wcześniej została nagrana i zapisana w pamięci telefonu komórkowego np. Motorola E680i. W ten sposób można wykorzystać nawet 2GB pamięci do tworzenia osobistej kolekcji utworów muzycznych i słuchania ich w samochodzie jak z odtwarzacza płyt CD. Dzięki temu możemy w samochodzie zacząć słuchać ulubionej piosenki od momentu, w którym przestała ona być odtwarzana na domowym zestawie stereo po wyjściu z domu.
Near Field Communications (NFC) jest technologią pozwalającą na odczytywanie i ściąganie informacji zawartych na specjalnym chipie "smart tag" wbudowanym np. w plakat. Np. telefon komórkowy zbliżony do plakatu reklamującego muzyczny koncert może bezprzewodowo odczytać i ściągnąć informacje np. o wykonawcy, kupić jego utwory lub zamówić bilety na tę imprezę.
Miami Winter Music Conference to od 20 lat coroczna światowa impreza łącząca branżę muzyczną, z multimediami, lifestylem i modą.
Dołącz do dyskusji: MotoMusic brzmi coraz głośniej na światowych rynkach