Motion panele reklamują Levi's 501
Na outdoorze i w internecie prowadzona jest kolejna odsłona kampanii reklamowej Levi's 501 pod hasłem "Żyj bez zapięć". W akcji wykorzystywany jest niestandardowy nośnik - motion panele w przejściu podziemnym.
Twarzami trwającej od początku marca kampanii reklamującej wiosenno-letnią kolekcję jeansów Levi's 501są modele Josh Beech i Myf Shepherd. Ich zdjęcia zrobione przez Davida Vasiljevica eksponowane są w outdoorze i internecie. Akcja pod hasłem "Żyj bez zapięć" wykorzystuje też niestandardowy nośnik - motion panele tworzące iluzję animowanego obrazu. Złożona z nich instalacja o powierzchni 120 metrów kwadratowych znajduje się w przejściu podziemnym w centrum Warszawy.
Oprócz tego nośnika kampania od połowy marca jest prowadzona na autobusach (w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu), a od początku bieżącego miesiąca na siatkach i flagach w okolicach galerii handlowych (Złote Tarasy i Galeria Mokotów w Warszawie, Galeria Krakowska i Galeria Kazimierz w Krakowie, Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu oraz Stary Browar w Poznaniu). Ponadto od 16 marca akcja obejmuje portal o2.pl i - na jeden dzień - Onet.pl. W kampanii wykorzystywane są kreacje stworzone globalnie dla Levi's 501, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Akcja w internecie i na autobusach potrwa do połowy kwietnia, a na siatkach i flagach do końca kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Motion panele reklamują Levi's 501