Monika Paczka: z Media Impact Polska do Digital Contact
Monika Paczka zaczęła pracę jako account manager w sieci reklamowej Digital Contact. Wcześniej była związana m.in. z Media Impact Polska, TVN Media i Grupą Infor.
W Digital Contact Monika Paczka odpowiada głównie za sprzedaż w zakresie reklamy internetowej. Zajmuje się obsługą domów mediowych i kluczowych klientów bezpośrednich.
Poprzednio przez rok pracowała w Media Impact Polska, biurze reklamy Grupy Onet-RAS Polska. Zajmowała się tam sprzedażą produktów reklamowych m.in. z oferty Onet.pl i VoD.pl.
Przedtem przez 5 lat była związana z TVN Media, odpowiadała tam za sprzedaż spotów, sponsoringów oraz działań niestandardowych. Pracowała Grupie Wydawniczej Infot (obecnie Infor Biznes), gdzie zajmowała się sprzedażą powierzchni reklamowej w pismach „Gazeta Prawna” (obecnie „Dziennik Gazeta Prawna”) i „Biznes Trendy”.
Dołącz do dyskusji: Monika Paczka: z Media Impact Polska do Digital Contact