"Mniej znaczy więcej" - czas na sterylizację bezdomnych kotów
Pod hasłem "Mniej znaczy więcej" ruszyła kampania promującasterylizację bezdomnych kotów. Akcję prowadzi fundacja Argos.
Internetowa kampania promująca kastrację sterylizację bezdomnychkotów pokazuje zadowolone zwierzaki, którym towarzyszy hasło "Mniejznaczy więcej". Prowadząca tę akcję - noszącą nazwę Koteria -fundacja Argos uzasadnia, że chce w ten sposób przyczynić się doograniczenia bezwiednego rozmnażania bezdomnych kotów, z którychwiele w złej formie fizycznej trafia do schronisk.
Akcja reklamowa obejmuje internet (serwisy należące do siecibizonmedia) i marketing bezpośredni. Kreację kampanii -zaplanowanej do początku maja - przygotowała agencja reklamowaBetlej&Partners, natomiast zakupem mediów fundacja Argos zajęłasię we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: "Mniej znaczy więcej" - czas na sterylizację bezdomnych kotów