Miss Polonia z "Avanti"
Malwina Ratajczak, zdobywczyni tytułu Miss Polonia 2005, znalazła się na lutowej okładce pisma shoppingowego "Avanti".
”Malwina stała się wizytówką „Avanti”, ponieważ doskonale reprezentuje grupę docelową tego miesięcznika. Nasze czytelniczki to młode kobiety, dbające o swój wygląd, mające wyrobiony gust, ceniące własne zdanie. Malwina uosabia wszystkie te cechy” – mówi Jarosław Matuszewski, dyrektor marketingu pionu czasopism Agory.
”Avanti” na rynku jest od marcu 2004 r. Pismo skierowane jest do kobiet w wieku 18-34 lata, mieszkanek miast, zainteresowanych modą, zdrowym trybem życia i lubiących robić zakupy.
Średnia sprzedaż miesięcznika w okresie styczeń-październik 2005 wyniosła 131 tys. egz. dane(ZKDP).
”Avanti” jest najpopularniejszym, po „Twoim Stylu”, pismem kobiecym. Co miesiąc sięga po niego około 604 tyś. osób*.
Nowa kampania miesięcznika „Avanti” z Malwiną Ratajczak obejmie telewizję, prasę, outdoor, internet. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink i Agora SA.
*PBC, MillwardBrown SMG/KRC, CCS, styczeń - grudzień 2005,kobiety n=18 491
Dołącz do dyskusji: Miss Polonia z "Avanti"