Michel Moran w spocie O Mamo! Lisnera łączy Bułeczkę i Sałatkę (wideo)
Zaczęła się nowa kampania reklamowa przekąsek Lisner z udziałem restauratora Michela Morana, znanego głównie z programów TVN. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, GPD Film Studio i Starcom.
Spot z kampanii nawiązuje do konwencji bajki. Opowiada o panie Bułeczce prowadzącym piekarnię oraz pani Sałatce ze stoiska z sałatkami. Michel Moran w porze drugiego śniadania doprowadza do spotkania obojga bohaterów, co pozwala stworzyć kompletną potrawę. W kampanii reklamowane są sałatki O Mamo!.
Michel Moran występuje w reklamach marki Lisner od jesieni 2014 roku. W poprzednich kampaniach promował przekąski rybne Śledzik (m.in. jako dostawca pizzy i pracownik samochodu z jedzeniem) oraz hummus.
Moran jest szeroko znany głównie z programów „MasterChef” i „MasterChef Junior” w TVN. Wiosną ub.r. zaczął reklamować markę Kenwood.
Nowa akcja reklamowa jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.
Kreacją reklam zajęła się GPD Agency, produkcją spotu - GPD Film Studio, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Michel Moran w spocie O Mamo! Lisnera łączy Bułeczkę i Sałatkę (wideo)