'Metro' z nową strukturą działu sprzedaży
Agora zmieniła strukturę działu sprzedaży dziennika "Metro". Od początku czerwca br. na jego czele stoi dwóch szefów: Ewa Budzińska, jako dyrektor ds. klientów kluczowych i Joanna Garbaczewska, jako dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej.
Ewa Budzińska pracowała dotychczas co prawda jako dyrektor ds. klientów kluczowych, ale teraz odpowiada również za dział projektów specjalnych "Metra" oraz rozwój usługi mTarget w pionie prasy bezpłatnej, którymi kieruje Magdalena Bulak.
Natomiast Joanna Garbaczewska na nowoutworzonym stanowisku dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej nadzoruje sprzedaż w oddziałach regionalnych. Dotychczas Garbaczewska pracowała jako p.o. kierownik sprzedaży regionalnej, zaś za sprzedaż w Warszawie odpowiadał Dariusz Fabisiak. Teraz opieka nad poszczególnymi regionami została podzielona między dwóch kierowników: właśnie Fabisiaka i Urszulę Cabańską.
Jak informuje Agora, zmiana struktury działu sprzedaży "Metra" służy jego wzmocnieniu i dalszemu efektywnemu rozwojowi sprzedaży reklam w tym tytule.
Dołącz do dyskusji: 'Metro' z nową strukturą działu sprzedaży