Metamorfoza "Kwietnika"
Miesięcznik "Kwietnik" zmienia szatę graficzną i modyfikuje zawartość
Miesięcznik "Kwietnik" (Agora SA) kończy właśnie 10 lat. Z okazji urodzin tytuł Agory otrzymał nowy layout oraz przejrzysty układ działów: "W mieszkaniu", "Na balkonie", "W ogrodzie". Każdy dział kończy rubryka pod nazwą "To i owo".
Nową szatę graficzną przygotowała Marta Staniszewska pod kierunkiem artystycznym Andrzeja Przygodzkiego.
Od wydania marcowego, które właśnie trafia do sprzedaży zmienia się cena miesięcznika.
Nowa, niższa, cena detaliczna pisma: 3,90 zł.
Tytuł będzie promowany w miesięcznikach Agory, w Gazecie Wyborczej i w portalu Gazeta.pl oraz na bilboardach.
Średnia sprzedaż w okresie styczeń-listopad 2004 (wg ZKDP) wyniosła 47 426 egz.
Dołącz do dyskusji: Metamorfoza "Kwietnika"