Mediarecovery zleca PR agencji Neuron
Firma Mediarecovery postanowiła popularyzować wiedzę na temat tych usług, określanych przez specjalistów mianem computer forensics.
Zadanie opracowania i wdrożenia strategii komunikacyjnej firma Mediarecovery powierzyła Neuron Agencji Public Relations.
Zainteresowanie usługami computer forensics szybko rośnie - do niedawna korzystały z nich głównie organy ścigania, obecnie coraz częściej do Mediarecovery zgłaszają się biznesmeni, którzy podejrzewają swoich pracowników o nieuczciwość a także osoby prywatne, które z różnych przyczyn straciły ważne dane. Zarząd firmy Mediarecovery zdecydował się zainwestować nie tylko w rozwój sprzedaży, ale i w edukację rynku, stąd decyzja o zatrudnieniu profesjonalnej agencji PR.
Do obowiązków agencji Neuron należeć będzie utrzymywanie regularnych kontaktów z dziennikarzami oraz organizacja spotkań i warsztatów dla prasy. Oprócz kontaktów z mediami Neuron będzie wspierał Mediarecovery w budowaniu relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami firmy poprzez obsługę medialną wydarzeń promocyjnych, przygotowanie biuletynu firmowego dla klientów oraz redagowanie materiałów informacyjnych.
Pod pojęciem computer forensics kryje się szereg usług związanych z analizą danych. Umożliwiają one zbieranie dowodów elektronicznych oraz odzyskanie uszkodzonych lub usuniętych danych nawet wtedy, gdy zostały celowo usunięte. Analiza pozwala także stwierdzić, kto i kiedy otwierał dokument elektroniczny, modyfikował czy też usuwał dane. Co istotne, wyniki ekspertyzy specjalistów Mediarecovery mogą posłużyć jako materiał dowodowy w postępowaniu sądowym.
Do złożenia ofert na obsługę public relations firma Mediarecovery zaprosiła pięć agencji. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: Mediarecovery zleca PR agencji Neuron