Media Markt podgląda ukrytą kamerą
7 października rusza ogólnopolska reklama telewizyjna sieci MediaMarkt. Kampania będzie się wyróżniać dzięki wprowadzeniu do niejoryginalnego pomysłu - ukrytej kamery. W realizację nagrańwplecione zostały autentyczne i spontaniczne reakcje ludzi nagłówny motyw kampanii: "Takiej okazji nie wypuszcza się z ręki".
Głównym bohaterem każdej z reklam jest aktor, który swoimzachowaniem prowokuje przypadkowych ludzi do spontanicznychreakcji. Fakt, że usiłuje on wykonywać czynności zawodowe np.lekarza lub fryzjera, mając ręce zajęte wypełnionymi po brzegitorbami z logo Media Markt, jest źródłem zabawnych sytuacji. Ukrytakamera zarejestrowała całkowicie szczere reakcje, zachowania imimikę wybranych osób, które w chwili nagrania spotu stały się jegobohaterami.
Akcja marketingowa obejmuje 30'-sekundowe spoty telewizyjne,emitowane od 7 października w stacjach telewizyjnych: Polsat, TVP Ii TVP II, TVN oraz TVN 24. Kampania TV uzupełniona będzie oInternet, billboardy i spoty radiowe (autorstwa Agencji ReklamowejOpus B z Krakowa)
Kreacja: Agencja kreatywna Demner, Merlicek&Bergmann zAustrii.
Realizacja: ID spot (Warszawa).
Reżyseria: Darek Shai Szendel.
Media do kampanii zostały zakupione przez dział planowania mediówMedia Markt.
Dołącz do dyskusji: Media Markt podgląda ukrytą kamerą