McDonald's: Idź na jakość
Pod hasłem "Idź na jakość" rozpoczęła się kampania reklamowaMcDonald's Polska. Akcja jest obejmuje prasę, internet, outdoororaz w restauracje tej sieci.
Głównym elementem startującej właśnie kampanii reklamowejMcDonald's Polska jest kanapka BigMac, której walory podkreśla slogan "100% wołowiny".Layouty prasowe i materiały promocyjne w restauracjach tej siecipod hasłem "Idź na jakość" pokazują również Wieś Maci, McChickeny ifrytki, podkreślając że zawarte w nich mięso jest grillowanebeztłuszczowo i nie zawiera konserwantów ani sztucznych dodatków. Wramach kampanii uruchomiono również stronę internetową pod adresemwww.idznajakosc.pl.
Akcja jest prowadzona w prasie (Claudia, Twój Styl, Olivia,Avanti, Show, Party, Wysokie Obcasy, CKM, Smart, Cztery Kąty,Kuchnia, National Geographic, Focus, Forum, Polityka, Wprost,VIVA), na outdoorze (452 billboardy o różnych formatach w Krakowie,Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Wrocławiu, GórnośląskimOkręgu Przemysłowym i Warszawie) oraz w restauracjach McDonald's, aw połowie sierpnia obejmie internet.
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca września - stworzyłaagencja reklamowa DDB Warszawa, zakupem mediówzajmuje się dom mediowy OMD Macroscope, a serwisidznajakosc.pl przygotowała agencja interaktywna TribalDDB.
Dołącz do dyskusji: McDonald's: Idź na jakość