Mars stawia na BBDO i DDB
Firma Mars zapowiedziała przekazanie globalnych budżetów reklamowych swoich głównych marek należącym do holdingu Omnicom agencjom BBDO i DDB.
Tym samym Mars zrezygnuje z usług agencji TBWA i SapientNitro, które swoją reklamową pracę dla firmy zakończą we wrześniu tego roku. Natomiast SapientNitro nadal będzie pełnić obowiązki w zakresie cyfrowej strategii i obsługi korporacyjnej witryny klienta.
Agencja BBDO, która obecnie obsługuje 17 z 26 marek Marsa (w tym 16 z 20 oferowanych globalnie, m.in. Mars, Snickers, M&M's, Orbit, Uncle Ben's), przejmie pieczę nad markami Dove (Galaxy), Twix, Pedigree i Whiskas. Z kolei DDB nadal będzie odpowiedzialna za kampanie marki Airwaves, do której dojdą jej Starburst, Skittles, Kit-e-Kat, Chappi, Catsan i Temptations/ Dreamies. Agencja przejmie także obsługę marki Milky Way w USA.
Dołącz do dyskusji: Mars stawia na BBDO i DDB