SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marquard Media łączy

Duże zmiany w Marquard Media AG

Marquard Media AG rozpoczął proces łączenia wydawnictw JMG MPC oraz zakupionego niedawno VIPress. Zakończenie prac przewidziane jest na styczeń 2003.

Od stycznia 2003 Marquard Media Poland składać się będzie z wydawnictw JMG Magazine Publishing Company (CKM, Playboy, Voyage), Hearst Marquard Publishing (COSMO, SHAPE) i Marquard Sport Media (PS, Tempo, Sport, Magazyn Sportowy). Grupa Marquard Media będzie zatrudniać 250 osób i planuje przyszłoroczne obroty na poziomie ponad 110 mln. PLN.

Już teraz połączono działy reklam wszystkich magazynów. Dyrektorem Sprzedaży Reklam wszystkich miesięczników firmy Marquard Media została Alicja Skrzypczak (dotychczas dyrektor reklamy magazynu Voyage). Jej dodatkowym zadaniem pozostanie kierowanie sprzedażą reklam w miesięczniku Voyage.

Za sprzedaż reklam w COSMO i SHAPE odpowiada Halszka Ciołkowska. Jej zastępcą została Anna Niewodzka. Z kolei Monika Ruszkowska obejmuje stanowisko szefa sprzedaży reklam CKM i Playboya. Stanowiska jej zastępców objęły: Jolanta Kurek (CKM) oraz Lucyna Redo (Playboy).

Firmę opuszcza Barbara Argasińska, w związku z nowymi planami zawodowymi.

Z dniem formalnego połączenia wydawnictw nastąpią także zmiany w Zarządzie. W jego skład wejdą Beata Milewska jako wiceprezes ds wydawniczych (dotychczas Prezes VIPressu) oraz Tomasz Zięba jako wiceprezes i Dyrektor Generalny (dotychczas Dyrektor Generalny VIPressu).

Na stanowisku Prezesa pozostaje Albrecht Hengstenberg, CEO szwajcarskiej centrali wydawnictwa Marquard Media AG. W składzie Zarządu znajduje się też dr Andreas Pechota, CFO Marquard Media AG.

Sebastian Fischer-Jung, Dyrektor Generalny magazynowej części Marquard Media oraz prezes Hearst Marquard Publishing przejmuje w firmie nowe obowiązki związane z międzynarodową ekspansją grupy Marquard Media.

Dołącz do dyskusji: Marquard Media łączy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl