"Mamo, to ja" znów liderem
"Mamo, to ja" -ponownie liderem na rynku pism dla rodziców
Miesięcznik "Mamo, to ja" (na rynku od 1995 r.) umocnił w 2002 r. swoją pozycję lidera na rynku pism dla rodziców. Magazyn wydawany przez Edipresse Polska S.A. odnotował średnią sprzedaż powyżej 100 tys. egzemplarzy (102 487 egz., dane ZKDP I-XII.2002). Jest to najwyższa średnia sprzedaż wśród pism o takiej tematyce od początku istnienia wszystkich magazynów dla rodziców i to mimo pojawienia się na rynku tytułu konkurencyjnego "Mama i dziecko". Dla porównania:
średnia sprzedaż "Mamo, to ja" w IV kwartale 2002 wynosi 114 403 egz.,
średnia sprzedaż "Mama i Dziecko" w IV kwartale 2002 wynosi 86 228 egz.
(dane ZKDP I-XII.2002).
Mamo, to ja" ma także najwyższe czytelnictwo wśród pism przeznaczonych dla rodziców (8,1%, dane PBC I-XII.2002, kobiety z dziećmi 0-6 lat CPW)
Miesięcznik "Mamo, to ja" to popularny poradnik dla rodziców szczegółowo omawiający problematykę ciąży, porodu, pielęgnacji i wychowania dzieci do lat 5. Co roku "Mamo, to ja"nagradza wyróżniające się produkty dla dzieci statuetką "HIT - Najlepsze dla dziecka" cenioną zarówno przez producentów, jak i rodziców.
Dołącz do dyskusji: "Mamo, to ja" znów liderem