Magazyny Bauera zarobiły najwięcej
Wydawnictwo Bauer odnotowało w pierwszym półroczu 2005 roku największą dynamikę wzrostu przychodów reklamowych spośród czterech największych wydawnictw w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku.
Przychody wzrosły o 22% - wynika z danych Expert Monitor.
Przychody reklamowe Wydawnictwa Bauer przekroczyły 120 mln złotych , co po raz kolejny plasuje nasze wydawnictwo na pierwszym miejscu wśród wszystkich wydawców magazynów.
Drugie miejsce zajmuje Axel Springer Polska - 108 mln zł (wzrost o ponad 9 proc.), a trzecie: Edipresse Polska - 104 mln zł (wzrost o prawie 20 proc.).
Kolejne miejsca zajmują koncerny: G+J Polska - 100 mln zł (spadek o 5,2 proc.), AWR "Wprost" - 68 mln zł (wzrost o 25,6 proc.), "Polityka" Spółdzielnia Pracy - 57 mln zł (wzrost o 13,6 proc.), Agora SA - 45 mln zł (wzrost o 29,6 proc.), Marquard Media Polska - 36 mln zł (wzrost o 3,9 proc.).
Źródło: Expert Monitor, przychody wg cenników, bez autopromocji, z reklamą specjalną.
Dołącz do dyskusji: Magazyny Bauera zarobiły najwięcej