Magazyn ligowy TVP2 przegrywa z konkurencją
Magazyn piłkarskiej Ekstraklasy "Szybka piłka" ogląda w TVP2 średnio 709 tys. widzów, zapewniając stacji 10,65 proc. udziału w 4+ i 11,71 proc. w 16-49 - wynika z przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl danych AGB Nielsen Media Research.
Program, który emitowany jest od 10 sierpnia br. w niedzielne wieczory (najpierw o 22.45, a teraz o 23.15) przegrywa z propozycjami konkurencji. W czasie jego emisji lepiej od Dwójki radzą sobie bowiem Jedynka (ma 1,42 mln widzów, którzy oglądają na jej antenie filmy fabularne), Polsat (1,32 mln; "Kości", "Prawo miasta", filmy) i TVN (960 tys.; gł. "Twarzą w twarz", "Teraz albo nigdy", "Kulisy TzG" i "Seks w wielkim mieście").
W zeszłym roku magazyn ligowy pod nazwą "Orange Ekstraklasa" emitowała stacja TVN. W okresie od 22 lipca (wtedy sezon ligowy zaczął się wcześniej) do 7 października przyciągał on przed telewizory średnio 370 tys. widzów, dając TVN-owi 9,27 proc. udziału w 4+ i 9,85 proc. w 16-49. Program nadawany był o ruchomej porze między 23.00 a 24.00, a wcześniej, bo po 22.00 dodatkowo pokazywany był w TVN 24.
Widownia programu "Szybka piłka" odcinek po
odcinku
|
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | Godz. | AMR | SHR % | SHR % |
05-10-2008 | 23:16 | 526 343 | 11,17% | 11,61% |
28-09-2008 | 23:15 | 630 726 | 11,21% | 12,95% |
21-09-2008 | 22:44 | 682 271 | 7,61% | 9,23% |
14-09-2008 | 22:41 | 694 355 | 9,28% | 10,78% |
31-08-2008 | 22:49 | 829 611 | 13,55% | 14,69% |
24-08-2008 | 22:45 | 808 031 | 12,00% | 12,09% |
17-08-2008 | 22:43 | 792 496 | 11,41% | 12,48% |
10-08-2008 | 22:41 | 672 600 | 9,92% | 10,90% |
średnia | 709145 | 10,65% | 11,71% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji
magazynu
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 1 | 1 415 228 | 21,25% |
Polsat | 1 322 697 | 19,86% |
TVN | 959 971 | 14,42% |
TVP 2 - Szybka piłka | 709 145 | 10,65% |
Z danych telemetrycznych wynika, że "Szybką piłkę" oglądają głównie mężczyźni, osoby powyżej 35. roku życia, mieszkańcy wsi i dużych miast oraz ludzie z wykształceniem podstawowym i średnim.
Profil widowni programu
|
AFF | ADH % | |
Płeć | Mężczyźni | 123 | 59,10% |
Kobiety | 79 | 40,90% | |
Wiek | 4- 9 | 17 | 1,06% |
10- 15 | 19 | 1,42% | |
16 - 19 | 67 | 4,13% | |
20 - 24 | 64 | 5,62% | |
25 - 29 | 73 | 6,23% | |
30 - 34 | 76 | 6,02% | |
35 - 39 | 185 | 12,42% | |
40 - 44 | 138 | 9,05% | |
45 - 49 | 193 | 14,89% | |
50 - 54 | 103 | 8,46% | |
55 - 59 | 171 | 12,32% | |
60+ | 100 | 18,38% | |
Wlk.miasta | Wieś | 100 | 38,39% |
< 50 tys. | 96 | 22,82% | |
50-100 tys. | 70 | 6,27% | |
100-200 tys. | 88 | 7,05% | |
> 200 tys. | 122 | 25,47% | |
Zawód | Top management | 121 | 10,03% |
Pracownicy szczebla średniego | 121 | 16,24% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 116 | 22,69% | |
Emeryci | 119 | 30,79% | |
Inne | 62 | 20,25% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 107 | 47,38% |
Średnie | 133 | 40,13% | |
Wyższe | 84 | 10,00% | |
Inne | 18 | 2,48% |
Dołącz do dyskusji: Magazyn ligowy TVP2 przegrywa z konkurencją