SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyn ligowy TVP2 przegrywa z konkurencją

Magazyn piłkarskiej Ekstraklasy "Szybka piłka" ogląda w TVP2 średnio 709 tys. widzów, zapewniając stacji 10,65 proc. udziału w 4+ i 11,71 proc. w 16-49 - wynika z przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl danych AGB Nielsen Media Research.

Program, który emitowany jest od 10 sierpnia br. w niedzielne wieczory (najpierw o 22.45, a teraz o 23.15) przegrywa z propozycjami konkurencji. W czasie jego emisji lepiej od Dwójki radzą sobie bowiem Jedynka (ma 1,42 mln widzów, którzy oglądają na jej antenie filmy fabularne), Polsat (1,32 mln; "Kości", "Prawo miasta", filmy) i TVN (960 tys.; gł. "Twarzą w twarz", "Teraz albo nigdy", "Kulisy TzG" i "Seks w wielkim mieście").

W zeszłym roku magazyn ligowy pod nazwą "Orange Ekstraklasa" emitowała stacja TVN. W okresie od 22 lipca (wtedy sezon ligowy zaczął się wcześniej) do 7 października przyciągał on przed telewizory średnio 370 tys. widzów, dając TVN-owi 9,27 proc. udziału w 4+ i 9,85 proc. w 16-49. Program nadawany był o ruchomej porze między 23.00 a 24.00, a wcześniej, bo po 22.00 dodatkowo pokazywany był w TVN 24.

Widownia programu "Szybka piłka" odcinek po odcinku



Wszyscy 4+
16-49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
05-10-2008 23:16 526 343 11,17% 11,61%
28-09-2008 23:15 630 726 11,21% 12,95%
21-09-2008 22:44 682 271 7,61% 9,23%
14-09-2008 22:41 694 355 9,28% 10,78%
31-08-2008 22:49 829 611 13,55% 14,69%
24-08-2008 22:45 808 031 12,00% 12,09%
17-08-2008 22:43 792 496 11,41% 12,48%
10-08-2008 22:41 672 600 9,92% 10,90%
średnia
709145 10,65% 11,71%

Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 1 1 415 228 21,25%
Polsat 1 322 697 19,86%
TVN 959 971 14,42%
TVP 2 - Szybka piłka 709 145 10,65%

Z danych telemetrycznych wynika, że "Szybką piłkę" oglądają głównie mężczyźni, osoby powyżej 35. roku życia, mieszkańcy wsi i dużych miast oraz ludzie z wykształceniem podstawowym i średnim.

Profil widowni programu



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 123 59,10%

Kobiety 79 40,90%
Wiek 4- 9 17 1,06%

10- 15 19 1,42%

16 - 19 67 4,13%

20 - 24 64 5,62%

25 - 29 73 6,23%

30 - 34 76 6,02%

35 - 39 185 12,42%

40 - 44 138 9,05%

45 - 49 193 14,89%

50 - 54 103 8,46%

55 - 59 171 12,32%

60+ 100 18,38%
Wlk.miasta Wieś 100 38,39%

< 50 tys. 96 22,82%

50-100 tys. 70 6,27%

100-200 tys. 88 7,05%

> 200 tys. 122 25,47%
Zawód Top management 121 10,03%

Pracownicy szczebla średniego 121 16,24%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 116 22,69%

Emeryci 119 30,79%

Inne 62 20,25%
Wykształcenie Podstawowe 107 47,38%

Średnie 133 40,13%

Wyższe 84 10,00%

Inne 18 2,48%

Dołącz do dyskusji: Magazyn ligowy TVP2 przegrywa z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl