SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„M jak miłość” i „Ojciec Mateusz” najdroższe w sierpniowym cenniku reklamowym TVP

W sierpniu reklamodawcy zainteresowani obecnością w Telewizji Polskiej zapłacą najwięcej za spoty emitowane przed premierowymi odcinkami seriali „M jak miłość”  i „Ojciec Mateusz”.

Najdroższe w sierpniowym cenniku Telewizji Polskiej są seriale, powracające po wakacjach z nowymi odcinkami. TVP na koniec sierpnia planuje premiery „M jak miłość”, „Ojca Mateusza”, „Barw szczęścia” i „Na dobre i na złe”. Najwięcej za reklamę należy zapłacić przy dwóch pierwszych produkcjach.

Za obecność w paśmie przy drugim po wakacyjnej przerwie odcinku „M jak miłość” trzeba wydać 40,5 tys. zł. (koszt spotu 30-sekundowego, bez rabatów). Cena reklamy po premierowym odcinku wynosi zaś 39,8 tys. zł. Pojedynczy spot po premierze „Ojca Mateusza”  wynosi 19 tys. zł.

Duża różnica jest w cenach reklam przy niedzielnych wydaniach „Wiadomości”. Za obecność w paśmie po głównym wydaniu serwisu informacyjnego TVP1 reklamodawcy zapłacą 18,7 tys. zł, natomiast przed nim - jedynie 9,5 tys. zł. Spot przed niedzielnymi wydaniami serwisu sportowego kosztuje 18,7 tys. zł, a nieco mniej niż w piątki - 18,2 tys. zł.

Jeśli chodzi o inne programy informacyjne głównych anten telewizji publicznej, po poniedziałkowych wydaniach „Panoramy” reklamy kosztują 11,9 tys. zł, a po sobotnich wydaniach „Teleexpressu”  -  8,3 tys. zł.

TVP1 pokaże w sierpniu transmisję z mistrzostw świata w lekkoatletyce, które gościć będą w  Londynie. Najwięcej za 30-sekundową reklamę trzeba zapłacić w paśmie przed ceremonią rozpoczęcia wydarzenia 11 sierpnia – 17,6 tys. zł. Z kolei najdroższe spoty w TVP1 obok sierpniowej relacji z 74. edycji Tour de Pologne będą kosztować 6,4 tys. zł

W cenniku reklamowym TVP2 wysokie miejsca zajmują programy rozrywkowe i interwencyjne. Reklama przy „Pierwszej randce” kosztuje 36,9 tys. zł, natomiast przy „Bake off” 28,8 tys. zł. Spot przed premierowym wydaniem „Magazynu Expresu Reporterów” to koszt 20,9 tys. zł.

26 sierpnia Dwójka wyemituje powtórkę XXII Festiwal Kabaretu w Koszalinie. Za obecność w paśmie po tej audycji reklamodawcy muszą zapłacić 12,9 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP rozpoczyna sprzedaż czasu antenowego rozliczanego wg cennika (ZCP) w środę 19 lipca, a zakończy w poniedziałek 24 lipca. Zamówienia na pakiety KZP będą przyjmowane do 20 lipca.

Według danych Nielsen Audience Measurement średnia oglądalność TVP1 w pierwszym półroczu br. wyniosła 664 tys. widzów, co oznacza spadek w skali roku o 12,66 proc. TVP2 w tym samym okresie zanotowała oglądalność na poziomie 513,8 tys. widzów, o 7,22 proc. mniej niż rok wcześniej.

W minionym półroczu Dwójka zarobiła z reklam o 10,96 proc. więcej niż rok wcześniej. Jej cennikowe wpływy wyniosły 616,1 mln zł. Dochody Jedynki spadły natomiast o 21,79 proc do 589,9 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” i „Ojciec Mateusz” najdroższe w sierpniowym cenniku reklamowym TVP

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ela
Oczywiście, że M jak Miłość.

Co oni by bez tego zrobili....
0 0
odpowiedź
User
Ela
Oczywiście, że M jak Miłość.

Co oni by bez tego zrobili....
0 0
odpowiedź