SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Group wypromuje „Cyberdojrzałych” Banku Pocztowego

Projekt edukacyjno-społeczny “Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta”, powstały z inicjatywy Banku Pocztowego, będzie prowadzony we współpracy z LoveBrands Group. 

materiały pocztowemateriały pocztowe

“Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta” to program edukacyjno-społeczny, którego założeniem, jest edukacja na temat bezpiecznego korzystania z Internetu oraz przestrzeganie przed przestępstwami finansowymi. W celu nagłośnienia tych informacji, LoveBrands Group skutecznie, od kilku miesięcy zajmuje się nie tylko przygotowaniem treści na media społecznościowe, ale też wspiera tworzenie nowej strategii komunikacji.

LoveBrands Relations i LoveBrands Digital prowadzą na Facebooku programu.

Obsługą projektu zajmuje się Ewelina Pawłowska, head of LoveBrands Relations.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Group wypromuje „Cyberdojrzałych” Banku Pocztowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl