"Dom od Almette" do wygrania po raz trzeci
Marka serków do smarowania Almette 1 października rozpocznie trzecią edycję loterii, w której nagrodą główną będzie dom w Tatrach.
W loterii „Dom od Almette” będzie można wygrać w pełni urządzony, drewniany dom, w którym można zamieszkać od zaraz. Ponadto, do zdobycia będą nagrody pieniężne w wysokości tysiąca złotych.
Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić serek Almette i zarejestrować kod z opakowania na stronie internetowej producenta lub wysyłać SMS. Zgłaszając swój udział w loterii, należy zachować paragon i wieczko z kodem, które będą niezbędne do weryfikacji szczęśliwych zwycięzców. Im więcej kodów zgłosi uczestnik, tym większą zyskuje szansę na wygraną. Loteria potrwa do końca listopada br.
Promocja komunikowana będzie kampanią reklamową w telewizji, prasie branżowej, w digitalu i za pośrednictwem współpracy z influencerami. Dodatkowym wsparciem będą POSM oraz działania public relations.
Za realizację loterii oraz kreacje digitalowe odpowiada Agencja Grasp Group. Koncepcją i produkcją filmu reklamowego zajęła się GPD Agency.
Za zakup mediów odpowiada Value Media. Działania PR koordynuje agencja Quality PR.
Dołącz do dyskusji: "Dom od Almette" do wygrania po raz trzeci