Linux Polska po raz pierwszy odświeża identyfikacją wizualną
Od początku czerwca firma technologiczna Linux Polska ma nowe logo oraz identyfikację wizualną.
"Znak nawiązuje do pierwotnego ducha marki, ale jego wprowadzenie przede wszystkim odzwierciedla zmiany, jakie zaszły w firmie na przestrzeni ostatnich lat, a także podkreśla jej rozwój w obszarze oferowanych rozwiązań i usług, struktury organizacyjnej oraz przyjętej misji" - czytamy w komunikacie prasowym.
Poprzedni logotyp towarzyszył firmie od początku działalności w 2009 roku.
- Dziś technologia open source jest kluczowym kierunkiem rozwoju informatyki i motorem napędowym innowacji w wielu gałęziach gospodarki. Niełatwa i kręta droga, którą przeszła, przypomina historię rozwoju Linux Polska. Symbolizuje ją połączenie liter „nu”, widniejących w naszym nowym logo - komentuje Dariusz Świąder, prezes zarządu Linux Polska.
Dołącz do dyskusji: Linux Polska po raz pierwszy odświeża identyfikacją wizualną