Grupa Polsat Plus uruchamia sklep internetowy z elektroniką
Liberty.eu to nowy sklep internetowy, w którym dostępne są smartfony, a już niebawem także akcesoria i inne produkty z branży nowych technologii. Liberty należy do Grupy Polsat Plus i jest m.in. dystrybutorem marki Plus. Sklep internetowy liberty.eu zyskał nowe logo i identyfikację wizualną, spójną z Grupą Polsat Plus.
W nowym sklepie internetowym Liberty – www.liberty.eu – oferowane są smartfony. W najbliższym czasie oferta sklepu zostanie uzupełniona dodatkowo o tablety, smartwatche, akcesoria i inne urządzenia elektroniczne. Sprzedaż wspiera zespół doradców.
W sklepie można znaleźć telefony marek: Honor, Infinix, Apple, Samsung, Oppo, Huawei, Motorola, Xiaomi, Realme, MaxCom, Nokia, Hammer i Alcatel. Możliwe jest wyszukiwanie produktów pod kątem liczby megapikseli aparatu, obsługi eSIM, 5G, 5G Ultra, dual SIM, pamięci i ceny. Ze sklepu można szybko przejść do ofert Plusa i Polsat Box.
Liberty jest częścią Grupy Polsat Plus – grupy medialno-telekomunikacyjnej. Liberty posiada 28 lat doświadczenia w sprzedaży produktów i usług Plusa oraz Polsat Box. Jako wyłączny partner zarządza siecią 824 salonów sprzedaży obydwu marek. W strukturze Liberty Poland znajdują się również dwa call center odpowiedzialne za zdalną sprzedaż.
Zmiany wizualne w Grupie Polsat Plus
Równolegle Liberty przechodzi proces zmian wizualnych, zgodnych z wizerunkiem całej Grupy. To kolejny etap realizowanego przez Grupę Polsat Plus projektu harmonizacji i rebrandingu marek. - Wyrazisty oraz spójny zarówno na poziomie strategicznym, jak i wizualnym, system nowej identyfikacji ułatwia szybkie zrozumienie oferty. Nowe logo oraz klarowna identyfikacja graficzna marki mają pomóc w pozycjonowaniu Liberty jako znaczącego gracza na rynku sprzedaży detalicznej smartfonów i produktów elektronicznych - wyjaśnia zmiany Grupa Polsat Plus.
Grupa Polsat Plus zaczęła wprowadzać nową, spójną identyfikację wizualną marek Plus i Polsat latem 2021 roku. - Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów - podkreślał wówczas Zygmunt Solorz.
Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana tak, aby czytelnie opisywać usługi i produkty pochodzące z Grupy Polsat Plus. Logotypy dwóch głównych marek wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory. Zielony kolor Plusa ma symbolizować m.in. innowację, rozwój oraz troskę o środowisko i lepsze życie, a żółty kolor Polsatu - energię, radość i optymizm płynące ze słońca - nierozerwalnie związanego z tym nadawcą.
Pod koniec sierpnia 2021 roku zmiany identyfikacji (w tym logotypów) objęły Polsat oraz stacje tematyczne: Polsat News, Super Polsat, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Games, Polsat Rodzina, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat Seriale, Polsat 1 oraz Polsat 2, a także wszystkie kanały sportowe, czyli Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat Sport Extra, Polsat Sport Fight, Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2. W sierpniu 2023 roku zmiany objęły też: TV4 i TV6. Wciąż nie nastąpiły w przypadku m.in. Polsat Music, Disco Polo Music, Polo TV, Eska TV, Eska TV Extra, Eska Rok TV, Vox Music TV, 4fun.tv, 4fun Kids, 4fun Dance, Eleven Sports 1-4. Logotypu nawiązującego do innych stacji grupy nie ma też kanał Wydarzenia 24. Nowym wizerunkiem od razu został odjęty Polsat News Polityka.
Dołącz do dyskusji: Grupa Polsat Plus uruchamia sklep internetowy z elektroniką