Launch MOTO RAZR V3
Agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek nowy telefon Motoroli - MOTO RAZR V3
Najnowszy, supercienki telefon Motorola V3 o bogatych możliwościach będzie reklamowany w telewizji i prasie od końca stycznia do początku marca 2005 r. Niecodzienny spot TV został wyprodukowany w Stanach Zjednoczonych przez nowojorski oddział agencji Ogilvy.
30-sekundowy spot telewizyjny MOTO RAZR V3, którego adaptacji dokonała Gruppa66 Ogilvy, został zatytułowany 'Transformer'. Bohaterka filmu, piękna młoda kobieta, znajduje się w nowocześnie wyposażonym pokoju. W pewnym momencie otaczające ją przedmioty zaczynają się zwijać i składać w rytm elektronicznych dźwięków. Najpierw laptop, potem głośniki, odtwarzacz MP3 oraz ciekłokrystaliczny wyświetlacz, na którym oglądała film. Wreszcie ściany pokoju, innych pomieszczeń w mieszkaniu i podłoga, na której stała bohaterka spotu składają się do ultracienkiego rozmiaru mieszczącego się w jej dłoni telefonu MOTO RAZR V3.
Spot nakręcono w studiu Film Planet w Sao Paulo, po czym poddano go obróbce cyfrowej w studiu The Orphanage w San Francisco. Reżyserię filmu powierzono Bruce'owi St. Claire - specjaliście od łączenia efektów specjalnych z konwencjonalnym przekazem, co zagwarantowało niecodzienny rezultat.
Kampania telewizyjna w Polsce rozpocznie się w drugiej połowie stycznia 2005 roku. Layouty prasowe uzupełnią przekaz od połowy lutego do początku marca. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Launch MOTO RAZR V3